Klanttevredenheid
Onze huurders geven ons een mooi cijfer. Daar zijn we blij mee, want we willen graag dat ze tevreden zijn. Ben je niet tevreden, vertel het ons dan. Daar leren we van.
Kan het beter?
Heb je een tip hoe we iets beter kunnen doen? Die ontvangen we graag. Laat het ons weten via dit formulier. Of stuur een mail naar info@tbvwonen.nl.
Heb je een klacht?
Is er iets niet goed gegaan? Vervelend! We lossen het graag voor je op. Ben je het niet eens met onze oplossing? Stuur dan je klacht naar de Geschillencommissie. Dat is een organisatie die advies geeft over klachten over woningcorporaties zoals TBV Wonen.
We kunnen je ook met andere dingen helpen.
Bij overlast
Is er overlast van iets of iemand uit de buurt? Lukt het niet om het zelf op te lossen? Wij kunnen helpen. We zoeken uit wat er precies aan de hand is. Samen met jou en de overlastgever zoeken we een oplossing.
Buurtbemiddeling
Soms vragen we hulp aan een andere organisatie. In sommige wijken gaat Buurtbemiddeling Tilburg naar de mensen toe. Vrijwilligers uit de wijk gaan dan met ze praten. De vrijwilligers zijn daar speciaal voor getraind.
Buurtregie
Blijft de overlast? Buurtregie is ook een mogelijkheid om die op te lossen. Als het gaat om bewoners die bij veel organisaties bekend zijn bijvoorbeeld.
Huur betalen
Soms lukt het een huurder niet - of niet op tijd - om de huur te betalen. Het kan betekenen dat hij of zij het financieel moeilijk heeft. Als we dat op tijd weten, kunnen we ervoor zorgen dat het niet erger wordt. Onze mensen van de afdeling incasso bellen en stellen een oplossing voor. Soms brengen we mensen in contact met Bureau Schuldhulpverlening.