Reparatie melden

Controleer voordat je een reparatie bij ons meldt wie er verantwoordelijk is voor de reparatie: jij of TBV Wonen. Deze informatie vind je in de Onderhouds-ABC. Als wij verantwoordelijk zijn voor de reparatie, dan kun je je reparatieverzoek melden. Dat kan direct (en 24 uur per dag) online. Of tijdens kantooruren telefonisch via de reparatielijn. Bel hiervoor naar 013-5940555. Voor spoedreparaties is dit nummer ook bereikbaar buiten kantooruren.

Veel gevraagd over Reparatie melden

Hoe kan ik een reparatieverzoek indienen?

Algemeen

Is er iets kapot in je woning? Lekt je kraan of gaat je raam moeilijk open/dicht? Dan komen wij dat graag repareren. Dit kan je dag en nacht melden via Mijn TBV Wonen .
Wil je liever bellen?, neem dan van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur contact op via 013-5940555.

Wij vragen je dan een keuze te maken voor:
- Glasschade reparatie (of meld deze direct via 013-5442926)
- Centrale verwarming en warmwaterstoring (of meld deze direct bij het installatiebedrijf. Het telefoonnummer van de installateur staat op een sticker op jouw cv-ketel)
- Voor alle overige reparaties krijg je een medewerker  van ons aan de lijn die een afspraak met je maakt wanneer de vakman bij je langs komt of aangeeft aan welk bedrijf wij jouw verzoek doorgeven.

Bijna alle reparaties voeren wij zelf uit zoals aan deurkrukken en sloten, kranen, wcpot en elektrische installaties. En soms schakelen we een specialist in zoals voor liften, glas en verwarming.

Heb je een spoedreparatie die niet kan wachten? Neem dan telefonisch contact met ons op via 013-5940555.

Wat doe ik als er spoed bij een reparatie is?

Algemeen

Spoed is als er in je woning een onveilige situatie is ontstaan zoals bijvoorbeeld een gaslek. Voor reparaties die met spoed moeten worden gemaakt, kun je dag en nacht bellen naar 013-5940555.

Mijn reparatie is niet naar tevredenheid opgelost. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem hiervoor contact met ons op via 013-5940555.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak met de monteur gemaakt. Nu wil ik de afspraak verzetten of afzeggen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Neem hiervoor contact met ons op via 013-5940555.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak gemaakt met de monteur. De monteur was niet op de afgesproken tijd aanwezig. Wat nu?

Algemeen

Neem hiervoor contact met ons op via 013-5940555.

Ik heb per ongeluk schade aan mijn woning veroorzaakt. Wat nu?

Algemeen

In de meeste gevallen repareren wij de schade. Je betaalt de rekening van de reparatie dan aan ons. Soms kun je die verhalen op je aansprakelijkheidsverzekering. Neem hiervoor contact op met de reparatielijn via 013-5940555.